Ad Hoc Innovatie Concepten zijn de meest voorkomende concepten die wij al jarenlang inzetten om leegstaand vastgoed optimaal te benutten. Daarnaast bieden wij ook concepten in diverse vormen ter bevordering van de leefbaarheid en sociale cohesie.
Leefbaarheidsprojecten voor meer sociale cohesie
Ad Hoc werkt aan prettige en leefbare wijken. Een prettige wijk is goed voor haar bewoners: gaat het goed met de wijk, dan is de kans groot dat het ook met hen goed gaat. Ad Hoc ondersteunt mensen die zich actief willen inzetten voor hun wijk. Veel bewoners zijn gemotiveerd hier aan mee te willen werken en hebben daar goede ideeën over. Ad Hoc levert een bijdrage aan het sociaal maatschappelijk beheer van vooral herstructureringsgebieden. Juist daar staat de leefbaarheid onder druk.
Deelleegstand op maat
Bijzondere Pop-Up mogelijkheden
De pop-up winkel maakt onderdeel uit van het hedendaagse retail landschap. Het concept Ad Hoc Pop-Up Shop wijst direct op de tijdelijke aard en heeft vele voordelen. Denk hierbij aan de (deel) oplossing voor de leegstand en de extra diversiteit in de winkelstraat die de Pop-Up Shops bieden.
Ad Hoc Pop-Up Shop geeft een nieuwe boost aan de winkelgebieden!
Tijdelijke opslagruimte
Heeft u ook te maken met leegstaande kantoren, scholen, verzorgingstehuizen of andere gebouwen? Wanneer de reguliere verhuur moeizaam verloopt of er is een andere reden voor leegstand dan kan een gedeelte van uw gebouw als tijdelijke opslagruimte een goede oplossing zijn.
Renderende parkeerterreinen
Ad Hoc beheert niet alleen leegstaande panden maar ook ongebruikte parkeervoorzieningen. Ad Hoc Parking biedt de oplossing voor leegstaande parkeervoorzieningen, daarmee biedt Ad Hoc extra inkomsten voor gebouweigenaren.
Unieke evenementen
Bijzonder vastgoed vraagt om bijzondere oplossingen. Eén van deze bijzondere oplossingen is events; evenementen zoals productpresentaties, trainingen of zelfs mediaproducties voor grotere projecten. Door een leegstaande locatie hiervoor te gebruiken blazen wij nieuw leven in uw vastgoed dat het verdient om (tijdelijk) weer in gebruik genomen te worden.
Enkele voorbeelden van mediaproducties: Misdaadserie Penoza en Moordvrouw, films Mannenharten en Alles is familie. Of een landelijke introductie van een nieuw product, bijvoorbeeld de introductie van de nieuwe Porsche Cayenne.