Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Consulent Wonen & Werken Amsterdam

Ad Hoc Vacature

Consulent Wonen & Werken Amsterdam

Inleiding

Bij Ad Hoc ben je alles behalve een nummer binnen een grote organisatie. Iedereen kent jou als collega. Je bent hét aanspreekpunt van ons regiokantoor voor collega's, vastgoedeigenaren, bewoners en ondernemers.

Regiokantoor Amsterdam, 20 augustus

Consulent Wonen & Werken

Functieomschrijving
Bij Ad Hoc ben je alles behalve een nummer binnen een grote organisatie. Iedereen kent jou als collega. Je bent hét aanspreekpunt van ons regiokantoor voor collega's, vastgoedeigenaren, bewoners en ondernemers. Je bent creatief in het zoeken naar nieuwe mogelijkheden om kandidaten te werven en brengt vraag en aanbod zo goed en zo snel mogelijk bij elkaar. Jij selecteert en screent met jouw mensenkennis onze nieuwe eindgebruikers. Stelt goede vragen, houdt van duidelijkheid, van eerlijkheid en van aanpakken. Naast het matchen van vraag en aanbod, ben je ook verantwoordelijk voor de administratie die daarbij komt kijken. Denk hierbij aan het samenstellen en administreren van een volledig kandidatendossier en het zorgdragen dat iedereen op tijd betaalt. Jij bent onze échte spin in het web!

Functie-eisen
Wij willen graag kennismaken met commercieel ingestelde mensen die zich thuis voelen in een jong en dynamisch team. Om succesvol te kunnen zijn in deze functie:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Een paar jaar werkervaring in een commerciële, administratieve functie;
  • Je bent stressbestendig, klantvriendelijk en gewend aan een hectische werkomgeving;
  • Je woont in de regio Amsterdam en beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

Wij bieden 
Een zeer uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Daarnaast bieden wij een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving.

Bedrijfsprofiel
Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een "one stop shop" voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen vijfentwintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Onze regioteams kenmerken zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

Interesse?  
Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter