Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Contentmedewerker hoofdkantoor Den Haag

Ad Hoc Vacature

Contentmedewerker hoofdkantoor Den Haag

Inleiding

Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland.

Den Haag, 03 augustus

Hoofdkantoor Den Haag

Word jij de nieuwe contentmedewerker van Ad Hoc?
Al bijna 30 jaar biedt Ad Hoc voor veel organisaties en vastgoedeigenaren betrouwbaarheid en kwaliteit in leegstandbeheer. Naar alle waarschijnlijkheid heb je weleens van Ad Hoc gehoord, onze posters zien hangen, auto’s zien rijden of misschien zelfs via ons gewoond. Met 10 vestigingen door het hele land heen, is er landelijke dekking en regionale expertise. Wij dragen zorg voor leegstaand vastgoed in alle soorten en maten. Je kunt het zo gek niet bedenken of wij hebben het in beheer (gehad). Van ziekenhuizen, windmolens en kloosters tot scholen, kantoren winkels en woningen. Door de grondige voorselectie van bewoners zorgt Ad Hoc ervoor dat risico’s, waardeverlies en ongewenste situaties worden beperkt.

Wij zijn op zoek naar een proactieve online contentmedewerker, je hebt ervaring met de dynamiek van online kanalen van een commerciële organisatie en bent een ster in het schrijven/creëren van (online) content.

Dit heb jij in huis:

  • Een afgeronde, relevante opleiding;
  • Ervaring met social media, het schrijven en creëren van online content is voor jou niets nieuws;
  • Het initiëren en ontwikkelen van diverse communicatiemiddelen, zoals gadgets, nieuwsbrieven en flyers;
  • Jij hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel, je bent flexibel en stressbestendig;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en houdt je collega’s op de hoogte van de lopende zaken;
  • Pit, humor en goede sociale vaardigheden;
  • Eigen initiatief: wij zijn een open organisatie, haal daar je voordeel uit!
  • Woonachtig in omgeving Den Haag;
  • Beschikbaar voor 32-40 uur per week en beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

Jouw werkdag?
Jouw werkdag is iedere dag anders, echt Ad Hoc! De organisatie doet zijn naam eer aan.
Om je toch een idee te geven van gemiddelde werkdag; je begint de dag met koffie en een praatje met je collega’s. Je neemt plaats achter je bureau en opent je mailbox, waar je de vraag krijgt om een pand online te zetten en een tekst te schrijven voor op het intranet over het aankomende bedrijfsfeest. Je gaat er gelijk mee aan de slag.
Dan belt onze auto-bestickeraar om het ontwerp door te spreken wat je gisteren hebt doorgestuurd, hierna bereid je alvast de afspraak van vanmiddag voor door alle offertes te verzamelen die je hebt ontvangen voor de voorbereiding van het vastgoedevent in juni. Even de deur uit om een broodje te halen voor de lunch. Daarna handel je wat administratie af en duik je de afspraak in over het event in juni. Na de afspraak mail je de notities door naar je collega van marketing. Ook plan je gelijk een afspraak in om een keuze te maken uit de toegestuurde gadgets voor het bedrijfsfeest. De dag is alweer bijna om en je merkt op dat het briefpapier moet worden nabesteld, ook loop je gelijk even de kantoorartikelen door om te kijken of alles in huis is. Gelijk je laatste punt op je to do list voor vandaag afgestreept!

Interesse?  
Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter