Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Coördinator Controle & Facilitaire zaken Den Haag

Ad Hoc Vacature

Coördinator Controle & Facilitaire zaken Den Haag

Inleiding

Als Coördinator Controle & Facilitaire Zaken ben jij eindverantwoordelijk voor de representativiteit van de in beheer gegeven panden. Naast het plannen van de pandcontroles in de regio Den Haag ben je ook verantwoordelijk voor de dagelijkse planning van de Controleurs.

Den Haag, 03 september

Coördinator Controle & Facilitaire zaken

Functieomschrijving 
Als Coördinator Controle & Facilitaire Zaken ben jij eindverantwoordelijk voor de representativiteit van de in beheer gegeven panden. Naast het plannen van de pandcontroles (o.a. naleving huisregels, de juiste wijze van gebruik, netheid van de in beheer gegeven panden) in de regio Den Haag ben je ook verantwoordelijk voor de dagelijkse planning van de Controleurs.
Je controleert de panden op onregelmatigheden, zoals te vervangen sloten, lekkages of andere structurele technische mankementen en voert de weekplanning uit binnen de gestelde termijn, rekening houdend met de acute wijzigingen die geregeld plaatsvinden. Je bent in staat om, naast de reguliere controlewerkzaamheden in de in beheer genomen panden, andere technische mankementen of achterstallig onderhoud te signaleren. Daarnaast ben je communicatief vaardig om bewoners en makelaars te woord te kunnen staan en tijdens de oplevering van panden steek jij de handen graag uit de mouwen. Ook denk je proactief mee over een positieve uitstraling van het pand vanuit de ogen van de opdrachtgever. Autorijden is voor jou geen enkel probleem.
De buitendienstwerkzaamheden beslaan ongeveer 75% van je werktijd. De overige 25% van je uren houdt je je bezig met de administratie die voort komt uit bovenstaande werkzaamheden.
De Coördinator C&F rapporteert aan de Regiomanager en werkt in teamverband met de Consulenten en de Accountmanagers.

Functie-eisen 
Wij willen graag kennismaken met commercieel ingestelde mensen die zich thuis voelen in een jong en dynamisch team. Om succesvol te kunnen zijn in deze mooie en uitdagende functie:

  • Afgeronde (technische) MBO opleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een technische/uitvoerende functie;
  • Communicatieve vaardigheden: Voldoende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Nederlands;
  • Persoonlijke eigenschappen: Ondernemend, energiek, lef, spontaan, resultaatgericht, geen 9-17 uur mentaliteit;
  • Uiteraard beschik jij over een rijbewijs en ben je woonachtig in de regio Den Haag.

Wij bieden
Een zeer uitdagende baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Daarnaast bieden wij een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving.

Bedrijfsprofiel
Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een "one stop shop" voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen vijfentwintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Onze regioteams kenmerken zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid. 

Interesse?
Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.


Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter