Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact Mijn Ad Hoc

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Crediteurenbeheerder Den Haag

Ad Hoc Vacature

Crediteurenbeheerder Den Haag

Inleiding

Als medewerker crediteuren ben je verantwoordelijk voor de gehele crediteurenadministratie, je werkt nauw samen met het team, de regiokantoren en met de deurwaarder.

Den Haag, 11 mei

Crediteurenbeheerder Den Haag

Functieomschrijving
Als medewerker crediteuren ben je verantwoordelijk voor het juist en accuraat voeren van de financiële administratie en zorgt hierbij voor een tijdige en adequate verwerking van alle financiële gegevens. De belangrijkste werkzaamheden zijn het invoeren en controleren van de crediteurenadministratie, het uitzoeken van tussenrekeningen. Naast deze werkzaamheden heeft de crediteurenbeheerder regelmatig contact met de regiokantoren en overige externe partijen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • de administratieve verwerking van de facturenstroom;
  • inkomende geldstroom;
  • de tijdige ontvangst van openstaande facturen;
  • het uitzoeken en oplossen van verschillen op basis van klantvragen;

      Functie-eisen
      Wij willen graag kennismaken met enthousiaste mensen die zich thuis voelen in een jong en dynamisch team.

      • MBO werk- en denkniveau, een afgeronde MBO/MBA opleiding;
      • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie;
      • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
      • Basiskennis van ICT, zoals Microsoft Office;
      • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 
      • Je bent integer, zeer nauwkeurig, hebt oog voor detail en bent een echte teamplayer.

      Wat biedt Ad Hoc?
      Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.

      • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
      • Een jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling;
      • Een salaris, passend bij jouw opleiding en werkervaring;
      • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 33 worden;
      • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
      • Deelname aan het pensioen;
      • Voordeel op jouw fitness abonnement;
      • 8% vakantiegeld;
      • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
      • Een dienstverband van 32 of 40 uur.

        Bedrijfsprofiel
        Ad Hoc is al meer dan 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een "one stop shop" voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen vijfentwintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Ons Finance team kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

        Interesse?  

        Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar werken@adhocbeheer.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Renée Verhoef via 06 19 35 55 11.

        Acquisitie naar aanleiding van de vacature stellen we niet op prijs.

        Deel deze pagina

        LinkedIn
        Facebook
        Twitter