Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc FAQ Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Debiteurenbeheerder Den Haag

Ad Hoc Vacature

Debiteurenbeheerder Den Haag

Inleiding

Als medewerker debiteuren ben je verantwoordelijk voor de gehele debiteurenadministratie, je werkt nauw samen met het team, de regiokantoren en met de deurwaarder.

Den Haag, 06 november

Debiteurenbeheerder Den Haag

Functieomschrijving
Ons finance team bestaat uit 6 medewerkers en maken onderdeel uit van het hoofdkantoor in Den Haag. Als medewerker debiteuren ben je verantwoordelijk voor de gehele debiteurenadministratie, je werkt nauw samen met het team, de regiokantoren en met de deurwaarder. Je signaleert, adviseert en onderneemt actie waar nodig. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het verzorgen van de gehele debiteurenadministratie;
  • Het maandelijks opstellen van debiteurenrapportages en deze bespreken met de manager;
  • Het bewaken van betalingstermijnen en betaalafspraken;
  • Het signaleren en beoordelen van debiteurenrisico’s;
  • Contact met onze regiokantoren met betrekking tot debiteurenzaken;
  • Het gehele deurwaarderstraject volgen en hierop acties ondernemen;
  • Banken verwerken;
  • Actief met de crediteurenadministratie wanneer nodig.

    Functie-eisen
    Wij willen graag kennismaken met enthousiaste mensen die zich thuis voelen in een jong en dynamisch team.

    • MBO werk- en denkniveau, een afgeronde MBO/MBA opleiding;
    • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie;
    • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
    • Basiskennis van ICT, zoals Microsoft Office;
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
    • Je bent integer, zeer nauwkeurig, hebt oog voor detail en bent een echte teamplayer.

    Bedrijfsprofiel
    Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een "one stop shop" voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen vijfentwintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Ons Finance team kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

    Interesse?  
    Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

    Deel deze pagina

    LinkedIn
    Facebook
    Twitter