Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact Mijn Ad Hoc

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Facilitair medewerker

Ad Hoc Vacature

Facilitair medewerker

Inleiding

Ben jij proactief en oplossingsgericht? Heb jij affiniteit met ICT? Dan is deze vacature iets voor jou!

Den Haag, 03 januari

Facilitair medewerker

Functieomschrijving
Onze facilitair medewerker is het centrale punt waar al onze medewerkers naar toe kunnen met alle denkbare vraagstukken. Zo ben jij verantwoordelijk voor de werkplekken, ons wagenpark, de inname en uitgifte van bedrijfsmiddelen zoals telefoons en tablets, het voorraadbeheer en ondersteun je in onze techniek. Ook onderhoud je het contact met externe partijen over bijvoorbeeld onze abonnementen of het onderhoud van de printers op onze verschillende locaties. Jij vindt het leuk om met verschillende activiteiten tegelijk bezig te zijn en bent makkelijk bereikbaar voor al jouw collega’s binnen de organisatie. Daarnaast ben je een echte speurneus die het leuk vindt om zaken uit te zoeken en je gaat secuur om met vertrouwelijke informatie.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een integere collega, welke goed tot zijn/haar recht komt in een zelfstandige functie.

  • Je hebt een relevante opleiding richting Facilitair, het zou fijn zijn als je al werkervaring hebt binnen het facilitair vakgebied;  
  • Je hebt affiniteit met ICT;
  • Je bent betrouwbaar en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt oog voor detail en een probleemoplossende werkhouding;
  • Je bent proactief en servicegericht;
  • Uitstekende kennis van Nederlandse taal in woord en geschrift.

    Wat biedt Ad Hoc?

    Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.

    • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
    • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
    • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
    • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 29 worden;
    • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
    • Deelname aan het pensioen;
    • Voordeel op jouw fitness abonnement;
    • 8% vakantiegeld;
    • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
    • Een dienstverband van 40 uur.

    Bedrijfsprofiel
    Ad Hoc is al 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een 'one-stop-shop' voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen dertig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Het team in Rotterdam kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

    Interesse?
    Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.


    Deel deze pagina

    LinkedIn
    Facebook
    Twitter