Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact Mijn Ad Hoc

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Informatiemanager

Ad Hoc Vacature

Informatiemanager

Inleiding

Als informatiemanager bij Ad Hoc ben jij verantwoordelijk voor het informatiemanagement/informatiebeheer.

Den Haag, 26 juli

Hoofdkantoor

Functieomschrijving
Als informatiemanager bij Ad Hoc ben jij verantwoordelijk voor het informatiemanagement/informatiebeheer, dat wil zeggen het vertalen van de informatiebehoeften die vanuit verschillende werk- en bedrijfsprocessen van een organisatie ontstaan in informatievoorziening. Feitelijk ben jij van alle markten thuis en word je blij van het oppakken van verschillende projecten tegelijkertijd. Jij bent de oren en ogen van onze organisatie op het gebied van informatievoorzieningen.

Informatiebehoeften die vanuit de verschillende werk- en bedrijfsprocessen van Ad Hoc ontstaan, vertaal jij in informatievoorzieningen met effectief gebruik van de diverse applicaties.

Denk bij interne informatie aan de portal omgeving en het maken van een digitaliseringsslag en bij externe informatie aan rapportages en informatie op aanvraag.

Als informatiemanager ben jij de sparringpartner tussen de business en IT. Jij staat goed in verbinding met de directie en de werkvloer, zo maak jij op enthousiaste wijze de vertaalslag van ideeën en wensen naar concrete projecten. Op deze manier ondersteun je bij onze regiokantoren in het gebruik van de informatiekanalen en zorg je voor de succesvolle implementatie en afronding van opgezette projecten.

Andere hoofdtaken zijn:

  • Het gehele informatiebeleid;
  • Vertalen van behoeften naar passende functionaliteiten;
  • Draagvlak creëren binnen de organisatie voor projecten/processen;
  • Projecten begeleiden;
  • Procesverbeteringen en aanpassingen doorvoeren;
  • Beheren van het informatiesysteem (Salesforce);
  • Support vragen oppakken.

Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een integere collega, welke goed tot zijn/haar recht komt in een zelfstandige functie. En verder heb jij:

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding;
  • Kennis van primaire bedrijfsprocessen en uitstekende sociale vaardigheden (consultant en projectmanager in een).
  • Analytisch vermogen en je bent creatief maar realistisch;
  • De durft te adviseren en ben je flexibel;
  • Affiniteit met IT en automatisering (pré);
  • Ervaring met Salesforce (pré).

Wat biedt Ad Hoc?
Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.

  • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
  • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 29 worden;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
  • Deelname aan het pensioen;
  • Voordeel op jouw fitness abonnement;
  • 8% vakantiegeld;
  • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
  • Een dienstverband van 32 of 40 uur.

Bedrijfsprofiel
Ad Hoc is al 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een 'one-stop-shop' voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen dertig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Het hoofdkantoor in Den Haag kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid

Interesse?
Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.



Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter