Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

IT beheerder

Ad Hoc Vacature

IT beheerder

Inleiding

Als IT beheerder van Ad Hoc ben je verantwoordelijk voor de totale IT-infrastructuur binnen onze organisatie.

Den Haag, 22 februari

IT beheerder

Functieomschrijving
Als IT beheerder van Ad Hoc ben je verantwoordelijk voor de totale IT-infrastructuur (servers, Pc's, netwerk, printers en gebruikte software) binnen onze organisatie. Jij bent degene die je collega's met IT-problemen uit de brand helpt, onze trouble-shooter met goede ideeën voor optimalisatie binnen onze huidige processen. Een storing is geen probleem voor jou. Dankzij jou kan iedereen binnen Ad Hoc maximaal gebruik maken van de mogelijkheden binnen IT om zijn of haar werk te kunnen doen. Daarbij onderhoud je het contact met onze leveranciers en ben je comfortabel met hulp bieden op afstand.
Je beheert Office365, Pc's, laptops, tablets en telefoons in de organisatie, maar je zorgt ook voor de dagelijkse ondersteuning van de gebruikers bij uitdagingen op gebied van zowel hardware als software. Daarnaast zorg je voor het onderhoud en aanpassingen van gebruikers en gebruikersrechten, beheert printers, bewaakt en controleert back-ups en updates.
Ad Hoc maakt gebruik van het softwarepakket Salesforce. Het beheer en de ondersteuning van dit pakket van de interne gebruikers behoort ook tot jouw takenpakket. Affiniteit met informatiemanagement is dan ook gewenst.
Het werkgebied bestaat uit de 10 vestigingen van Ad Hoc in Nederland.


Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een integere collega, welke goed tot zijn/haar recht komt in een zelfstandige functie.

  • Je hebt een relevante opleiding en werkervaring met IT-, systeem- en/of werkplekbeheer;
  • Je hebt ruime kennis van netwerken, Microsoft (Office) 365, Microsoft Windows, Active Directory, Online Exchange en SharePoint;
  • Algemene kennis van Microsoft Azure, VOIP en netwerken (draad en draadloos). Hardware en perimeter- en endpoint security producten;
  • Certificering is een pré op gebied van Microsoft (MS-900, AZ-900, MD Fundamentals);
  • Kennis van Salesforce is een pré;
  • Je bent betrouwbaar en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je kunt goed en helder communiceren;
  • Je bent proactief en servicegericht;
  • Je kunt goed het overzicht bewaren en blijft rustig en kalm;
  • Je hebt uitstekende kennis van Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat biedt Ad Hoc?
Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.

  • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
  • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 29 worden;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
  • Deelname aan het pensioen;
  • Voordeel op jouw fitness abonnement;
  • 8% vakantiegeld;
  • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
  • Een dienstverband van 32 of 40 uur.

Bedrijfsprofiel
Ad Hoc is al 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een 'one-stop-shop' voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen dertig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Het hoofdkantoor in Den Haag kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

Interesse?
Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.


Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter