Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Medewerker Controle & Facilitaire zaken Amsterdam

Ad Hoc Vacature

Medewerker Controle & Facilitaire zaken Amsterdam

Inleiding

Ben jij integer, zelfstandig ingesteld, heb je een rijbewijs en ben je niet vies van auto rijden? Vind je vastgoed en mensen leuk? Sta je stevig in je schoenen? Als medewerker Controle en Facilitaire Zaken ben je in deze rol hét visitekaartje van Ad Hoc.

Amsterdam, 05 november

Medewerker Controle & Facilitaire zaken

Functieomschrijving 
De Buitendienst Medewerker Controle & Facilitaire Zaken komt ter versterking van ons team in Amsterdam. Je bent mede verantwoordelijk voor de juiste representativiteit van de in beheer gegeven panden. Je controleert de panden op onregelmatigheden, zoals te vervangen sloten, lekkages of andere structurele technische mankementen en voert de weekplanning uit binnen de gestelde termijn, rekening houdend met de acute wijzigingen die geregeld plaatsvinden. Je bent in staat om, naast de reguliere controlewerkzaamheden in de in beheer genomen panden, andere technische mankementen of achterstallig onderhoud te signaleren. Daarnaast ben je communicatief vaardig om bewoners en makelaars te woord te kunnen staan en tijdens de oplevering van panden steek jij de handen graag uit de mouwen. Autorijden is voor jou geen enkel probleem.

Functie-eisen 
Ben jij integer, zelfstandig ingesteld, heb je een rijbewijs en ben je niet vies van auto rijden? Vind je vastgoed en mensen leuk? Sta je stevig in je schoenen? Als medewerker Controle en Facilitaire Zaken ben je in deze rol hét visitekaartje van Ad Hoc. Jij controleert dagelijks de panden die Ad Hoc tijdelijk beheert. Eén van jouw belangrijkste taken is om onze bewoners en ondernemers positief te stimuleren om goed en respectvol met het pand om te gaan.

Je bezoekt op basis van een dagplanning het bij ons in beheer gegeven vastgoed in de regio. Jij controleert deze panden op juist gebruik, signaleert gebreken of onregelmatigheden en verricht soms klein technisch onderhoud. Denk hierbij aan het vervangen van een deurslot en andere kleine technische klussen. Naast de dagelijkse controle kan je ook worden ingezet om nieuwe panden in beheer te nemen of panden weer in de afgesproken staat aan opdrachtgevers op te leveren. De buitendienstwerkzaamheden beslaan ongeveer 80% van je werktijd.

Vereisten

  • Afgeronde (V)MBO opleiding;
  • Technische kennis en/of ervaring;
  • Handen-uit-de-mouwen mentaliteit;
  • Oplossingsgericht;
  • Ervaring met licht technisch werk;
  • Communicatief en planmatig.

Wij bieden
Een zeer uitdagende baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Je ontvangt een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden en krijgt genoeg mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen. Je komt terecht in een klein team met een informele sfeer, een borrel op de vrijdag en het motto: 'handen uit de mouwen!'.

Bedrijfsprofiel
Wie denkt aan het beheer van leegstaand vastgoed, denkt aan Ad Hoc. Verwonderlijk is dat niet: met tien regiokantoren door heel Nederland zijn we al decennialang de marktleider in leegstandbeheer. Met bewezen succesvolle producten als Beheer, Toezicht en Tijdelijke Verhuur weten we wat het is om te zorgen voor ruimte. Niet alleen voor vastgoedeigenaren (waaronder banken, woningcorporaties, projectontwikkelaars en gemeenten), maar ook voor representatieve studenten en ondernemers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen twintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Deze medewerkers kenmerken zich stuk voor stuk door hun tomeloze enthousiasme, klantgerichte denkwijze, teamgevoel en drang om te excelleren. 

Interesse?
Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.


Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter