Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Medewerker Controle & Facilitaire zaken regio Maastricht

Ad Hoc Vacature

Medewerker Controle & Facilitaire zaken regio Maastricht

Inleiding

Ben jij integer, zelfstandig ingesteld, heb je een rijbewijs en ben je niet vies van auto rijden? Vind je vastgoed en mensen leuk? Sta je stevig in je schoenen? Als medewerker Controle en Facilitaire Zaken ben je in deze rol hét visitekaartje van Ad Hoc.

Maastricht, 19 april

Medewerker Controle & Facilitaire zaken

Functieomschrijving
De Buitendienst Medewerker Controle & Facilitaire Zaken komt ter versterking van ons team in Maastricht. Je bent mede verantwoordelijk voor de juiste representativiteit van de in beheer gegeven panden. Je controleert de panden op onregelmatigheden, zoals te vervangen sloten, lekkages of andere structurele technische mankementen en voert de weekplanning uit binnen de gestelde termijn, rekening houdend met de acute wijzigingen die geregeld plaatsvinden. Je bent in staat om, naast de reguliere controlewerkzaamheden in de in beheer genomen panden, andere technische mankementen of achterstallig onderhoud te signaleren. Daarnaast ben je communicatief vaardig om bewoners en makelaars te woord te kunnen staan en tijdens de oplevering van panden steek jij de handen graag uit de mouwen. Autorijden is voor jou geen enkel probleem.

Functie-eisen
Ben jij integer, zelfstandig ingesteld, heb je een rijbewijs en ben je niet vies van auto rijden? Vind je vastgoed en mensen leuk? Sta je stevig in je schoenen? Als medewerker Controle en Facilitaire Zaken ben je in deze rol hét visitekaartje van Ad Hoc. Jij controleert dagelijks de panden die Ad Hoc tijdelijk beheert. Eén van jouw belangrijkste taken is om onze bewoners en ondernemers positief te stimuleren om goed en respectvol met het pand om te gaan. Je bezoekt op basis van een dagplanning het bij ons in beheer gegeven vastgoed in de regio. Jij controleert deze panden op juist gebruik, signaleert gebreken of onregelmatigheden en verricht soms klein technisch onderhoud. Denk hierbij aan het vervangen van een deurslot en andere kleine technische klussen. Naast de dagelijkse controle kan je ook worden ingezet om nieuwe panden in beheer te nemen of panden weer in de afgesproken staat aan opdrachtgevers op te leveren. De buitendienstwerkzaamheden beslaan ongeveer 80% van je werktijd.

Wat biedt Ad Hoc?
Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.

  • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
  • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 29 worden;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
  • Deelname aan het pensioen;
  • Voordeel op jouw fitness abonnement;
  • 8% vakantiegeld;
  • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
  • Een dienstverband van 40 uur.


Bedrijfsprofiel

Ad Hoc is al 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een 'one-stop-shop' voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen dertig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Het team in Zwolle kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

Interesse?
Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.


Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter