Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc FAQ Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Regiomanager Arnhem

Ad Hoc Vacature

Regiomanager Arnhem

Inleiding

Als regiomanager ben je eindverantwoordelijk voor het behalen van de commerciële en operationele doelstellingen van het regiokantoor.

Arnhem, 12 februari

Regiomanager

Word jij de nieuwe regiomanager van Ad Hoc Arnhem?
Al bijna 30 jaar biedt Ad Hoc voor veel organisaties en vastgoedeigenaren betrouwbaarheid en kwaliteit in leegstandbeheer. Naar alle waarschijnlijkheid heb je weleens van Ad Hoc gehoord, onze posters zien hangen, auto’s zien rijden of misschien zelfs via ons gewoond. Met 10 vestigingen door het hele land heen, is er landelijke dekking en regionale expertise. Wij dragen zorg voor leegstaand vastgoed in alle soorten en maten. Je kunt het zo gek niet bedenken of wij hebben het in beheer (gehad). Van ziekenhuizen, windmolens en kloosters tot scholen, kantoren winkels en woningen. Door de grondige voorselectie van bewoners zorgt Ad Hoc ervoor dat risico’s, waardeverlies en ongewenste situaties worden beperkt.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste regiomanager, je durft buiten de geijkte paden te lopen en een dynamische organisatie schrikt jou niet af.

Dit heb jij in huis:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de sales: je hebt overzicht, weet hoe sales in elkaar steekt, relatiebeheer is voor jou niets nieuws;
  • Kennis van (en een netwerk in) de vastgoedmarkt is geen must maar wel een voordeel;
  • Jij bent een proactieve troubleshooter, je weet mensen en externe partijen in beweging te krijgen;
  • Jij hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel: je kunt het team aansturen, grote projecten en financiële verantwoordelijkheden schrikken jou niet af;
  • Handen uit de mouwen mentaliteit: meewerkend voorman/vrouw;
  • Eigen initiatief: wij zijn een open organisatie, haal daar je voordeel uit!
  • Woonachtig in omgeving Arnhem;
  • Beschikbaar voor 40 uur per week en beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

Jouw werkdag?
Deze verloopt iedere dag anders, lekker Ad Hoc! De organisatie doet zijn naam eer aan.
Om je toch een kijkje in een gemiddelde dag te geven; je begint de dag met koffie en een gesprekje met je team. Je neemt plaats achter je bureau en opent je mailbox, waar wat mails inzitten met uitzoekwerk. Je bereidt alvast de afspraak van vanmiddag voor en hebt daarna een overleg met een van je teamleden. Even de stad in wandelen om een broodje te halen voor de lunch, daarna stap je in de auto om op afspraak te gaan. Onderweg terug naar kantoor krijg je een telefoontje met een storing en je zorgt ervoor dat de juiste partij dit oppakt. Aangekomen op kantoor beantwoord je een aantal vragen van je collega’s en waagt je aan een acquisitieronde dankzij een aantal binnengekomen leads van een van onze acquisiteurs. De dag is alweer bijna om en je hebt beloofd een voorstel toe te sturen naar een potentiële nieuwe opdrachtgever, je maakt en verstuurt het voorstel: een nieuwe samenwerking hangt in de lucht!

Interesse?  
Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter