Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Aanbod Over Ad Hoc Contact Mijn Ad Hoc

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Social Media & Content Creator

Ad Hoc Vacature

Social Media & Content Creator

Inleiding

Als social media & content creator ben jij verantwoordelijk voor het beheren van al onze social mediakanalen (Instagram, Twitter, Facebook etc.).

Den Haag, 13 september

Hoofdkantoor Den Haag

Functieomschrijving 
Kent social media voor jou geen geheimen en ben je er dagelijks op te vinden? Kun jij je creativiteit kwijt in het creëren van visuele en tekstuele content? 

Als social media & content creator ben jij verantwoordelijk voor het beheren van al onze social mediakanalen (Instagram, Twitter, Facebook etc.). Daarnaast help je mee met het bedenken en het uitvoeren van de strategie voor het genereren van meer traffic op onze kanalen. Je creëert unieke content, passend bij onze doelgroep en zorgt voor de invulling en uitvoering van onze social media kalender. Daarnaast hebben wij nog talloze gave projecten op stapel staan, welke jij mag uitdenken en oppakken. Van storytelling tot nieuwtjes, het online laten zien van onze nieuwste panden tot het bedenken van mooie acties, geen dag is hetzelfde.  

Wij zijn op zoek naar een proactieve collega, die ervaring heeft met de dynamiek van online kanalen binnen een commerciële organisatie en een ster is in het schrijven/creëren van (online) content.   

Dit heb jij in huis  

  • Een afgeronde, relevante HBO opleiding; 
  • Enige ervaring in het werkveld; 
  • Jij hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel; je bent flexibel en stressbestendig;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en houdt je collega’s op de hoogte van de lopende zaken;
  • Pit, humor en goede sociale vaardigheden; 
  • Eigen initiatief; wij zijn een open organisatie, haal daar je voordeel uit!
  • Woonachtig in omgeving Den Haag;
  • Beschikbaar voor 32-40 uur per week en beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

Wat biedt Ad Hoc? 
Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. 

  • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
  • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 29 worden;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
  • Deelname aan het pensioen;
  • Voordeel op jouw fitness abonnement;
  • 8% vakantiegeld;
  • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
  • Een dienstverband van 32 of 40 uur.

Bedrijfsprofiel 
Ad Hoc is al 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een 'one-stop-shop' voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen dertig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Het hoofdkantoor in Den Haag kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.
 
Interesse? 
Denk jij dat je het in je hebt om bij te dragen aan ons succes? Dan horen we liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46. 

 

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter