Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Administratief Medewerker Rotterdam

Ad Hoc Vacature

Administratief Medewerker Rotterdam

Inleiding

Bij Ad Hoc T&S ben je alles behalve een nummer binnen een grote organisatie. Als administratief medewerker binnendienst ben jij van allerlei markten thuis.

Rotterdam, 14 mei

Vacature Administratief Medewerker Rotterdam

Wie zijn wij
Ad Hoc Toezicht en Security (T&S) biedt alle vormen van dienstverlening aan op het terrein van beveiliging en bewaking. Van menselijk toezicht tot geavanceerde unieke (gecombineerde) toezicht- en bewakingssystemen. Hiermee wordt gericht ingespeeld op een vraag die leeft bij onze opdrachtgevers. Ad Hoc T&S is onderdeel van de Ad Hoc groep. Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van NL perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen.

Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Tijdelijke Verhuur en T&S ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een “1 stop shop” voor onze opdrachtgevers. We ontwikkelen dus mee met de markt en focussen ons sterk op nieuwe diensten, bv. het controleren van dakgoten door middel van drones. 

Wie zoeken wij
Bij Ad Hoc T&S ben je alles behalve een nummer binnen een grote organisatie. Als administratief medewerker binnendienst ben jij van allerlei markten thuis. Van een aanvraag tot en met de afronding van een project, jij weet precies wat er gaande is. Je pakt gemakkelijk zaken op en kan goed schakelen op het moment dat er prioriteiten moeten worden gesteld. Je bent een echte duizendpoot met uitstekende administratieve vaardigheden. Zo’n 80% van je werkzaamheden bestaat uit het doen van administratie. Onder andere de facturatie, het maken van een logistieke planning en het uitwerken van werkprocessen.

Wij willen graag kennismaken met mensen die zich thuis voelen in een jong en dynamisch team. We zoeken iemand met een grote gunfactor, stressbestendig en vooral ook secuur. Je bent iemand die graag verantwoordelijkheid neemt en die zich thuis voelt in een informele, nuchtere, sales gedreven omgeving. Je woont in regio Rotterdam, hebt een afgeronde mbo-opleiding, beheerst de Nederlandse taal uitstekend en daarnaast vallen je enthousiasme en gedrevenheid positief op.

Wij bieden
Een zeer uitdagende baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden en volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen. Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving.

Interesse?  
Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter