Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Crediteurenbeheerder Den Haag

Ad Hoc Vacature

Crediteurenbeheerder Den Haag

Inleiding

Als crediteurenbeheerder ben je voornamelijk bezig met de crediteurenadministratie en ben je verantwoordelijk voor het juist en accuraat voeren van de financiële administratie.

Den Haag, 14 mei

Crediteurenbeheerder Den Haag

Functieomschrijving
De crediteurenbeheerder is verantwoordelijk voor het juist en accuraat voeren van de financiële administratie en zorgt hierbij voor een tijdige en adequate verwerking van alle financiële gegevens. De belangrijkste werkzaamheden zijn het invoeren en controleren van de crediteurenadministratie, het uitzoeken van tussenrekeningen en het uitvoeren van financiële controles op de regiokantoren. Naast deze werkzaamheden heeft de crediteurenbeheerder regelmatig contact met de regiokantoren en overige externe partijen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Back up debiteurenbeheer; 
  • Interne kas (ISO) controles;
  • Banken boeken;
  • Vraagposten uitzoeken.

Functie-eisen
Wij willen graag kennismaken met enthousiaste mensen die zich thuis voelen in een jong en dynamisch team.

  • MBO werk- en denkniveau, een afgeronde MBO/MBA opleiding;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
  • Basiskennis van ICT, zoals Microsoft Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Je bent een aanpakker, zeer nauwkeurig, accuraat en een echte teamplayer. Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Daarnaast bieden wij een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Bedrijfsprofiel
Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een "one stop shop" voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen vijfentwintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Onze regioteams kenmerken zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

Interesse?  
Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter