Vastgoedprofessionals Woonruimte Werkruimte
Over Ad Hoc Contact

De site van Ad Hoc Beheer maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Debiteurenbeheerder Den Haag

Ad Hoc Vacature

Debiteurenbeheerder Den Haag

Inleiding

Als debiteurenbeheerder ben je voornamelijk bezig met de debiteurenadministratie en ben je verantwoordelijk voor het juist en accuraat voeren van de financiële administratie.

Den Haag, 14 mei

Debiteurenbeheerder Den Haag

Functieomschrijving
De debiteurenbeheerder is verantwoordelijk voor het juist en accuraat voeren van de financiële administratie en zorgt hierbij voor een tijdige en adequate verwerking van alle financiële gegevens. De belangrijkste werkzaamheden zijn het aanschrijven van de debiteuren en het nabellen van opdrachtgevers en contractanten. Naast deze werkzaamheden fungeer je als vraagbaak op het gebied van debiteurenbeheer voor de verschillende regiokantoren. Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en opvolgen van de incassodossiers en je bent hierin ook het aanspreekpunt  voor het Incassobureau. Je boekt de banken en beantwoordt telefoon en mail. Maandelijks rapporteer je de debiteurenstand aan de Manager Finance. 

    Wat vragen wij?  

    • MBO werk- en denkniveau, een afgeronde MBO/MBA opleiding;
    • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie;
    • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
    • Basiskennis van ICT, zoals Microsoft Office;
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

    Je bent een aanpakker, zeer nauwkeurig, accuraat en een echte teamplayer. Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Daarnaast bieden wij een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

    Bedrijfsprofiel
    Ad Hoc is al meer dan 25 jaar marktleider in leegstandbeheer en is met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om haar opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een "one stop shop" voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen vijfentwintig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Onze regioteams kenmerken zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

    Interesse?  
    Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar recruitment@adhocbeheer.nl. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Jolien Jansen via 06 - 390 109 46.

    Deel deze pagina

    LinkedIn
    Facebook
    Twitter