Wonen, werken & leegstandbeheer door heel Nederland
MIJN AD HOC

Je kunt een reparatie verzoek indienen via ‘Mijn Ad Hoc’: https://www.mijnadhoc.nl
Wanneer je ingelogd bent, klik je op jouw adres en vanuit daar zie je een knop “Storing melden”

Na beëindiging van de overeenkomst en onder de voorwaarde dat dit originele borgontvangstbewijs uiterlijk is ingeleverd op de einddatum van de overeenkomst, wordt de borgsom uiterlijk binnen 14 werkdagen op je bankrekening teruggestort, mits je de ruimte(s) leeg, bezemschoon en schadevrij onder afgifte hebt opgeleverd. Tevens moeten alle financiële achterstanden of vorderingen zijn voldaan.

Stuur een e-mail naar het betreffende regiokantoor. Vermeld daarin:

Je kunt jouw interesse via het aanmeldformulier op de website kenbaar maken. Nadat je het formulier hebt ingevuld, zullen wij contact met je opnemen om jouw aanmelding om te zetten in een inschrijving (eenmalige kosten: €25, deze betaal je op het moment dat je een werkruimte accepteert). Alleen ingeschreven ondernemers kunnen in aanmerking komen voor een werkruimte via Ad Hoc. 

In geval van ernstige calamiteiten buiten kantoortijden kun je bellen met het speciale alarmnummer 0900 8166. Zij schakelen dan één van de Ad Hoc-medewerkers in om samen met jou het probleem op te lossen.

Dat is lastig te zeggen, want de wachtlijsten binnen Ad Hoc zijn erg verschillend en erg veranderlijk. De wachttijd verschilt dus per regio, plaats en periode. Uiteraard zijn jouw werkeisen hierbij ook een factor: hoe flexibeler je bent, hoe groter de kans is dat we iets voor je hebben.

Voor actuele informatie raden we je aan contact op te nemen met het betreffende regiokantoor. Check ook regelmatig het aanbod op de website en op Facebook.

De basis van onze overeenkomsten is flexibiliteit. Groeit jouw bedrijf uit zijn jasje of heb je het financieel wat zwaarder? Dat is geen probleem. Bij Ad Hoc is de opzegtermijn 28 dagen, zodat je nergens langdurig aan vastzit. Deze opzegtermijn is wederzijds; van jou wordt ook flexibiliteit verwacht. Het is dus ook belangrijk om daar bij de inrichting van de werkruimte rekening mee te houden.

Een greep uit het huidige aanbod kun je vinden op onze website en op Facebook. Heb je interesse in een werkruimte en ben je al werkend/ingeschreven? Dan kun je jouw interesse kenbaar maken via ‘Mijn Ad Hoc‘. Ben je nog niet bij ons ingeschreven? Dan kun je nog niet direct op een werkruimte reageren. Schrijf je dan eerst bij ons in.

Een werkruimte via Ad Hoc is er al vanaf € 200,- per maand. De exacte prijs van de ruimte is afhankelijk van diverse factoren, waaronder de grootte van de ruimte en de aanwezige faciliteiten. Daarnaast betaal je eenmalig het inschrijfgeld van € 30,-. Alleen als de werkruimte wordt geaccepteerd, wordt het inschrijfgeld berekend.

chevron-down