Wonen, werken & leegstandbeheer door heel Nederland
MIJN AD HOC

Werken bij Ad Hoc

Wil jij ook deel uitmaken van deze gezellige club Ad Toppers?
Wij zijn een een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit. Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving. Lijkt werken bij Ad Hoc jou wel wat? Bekijk dan snel onze vacatures.

Hey talent!

Werken bij dé leegstandbeheerder van Nederland?

Bij Ad Hoc kies je voor balans tussen een goede werksfeer en serious business. Wij zijn een gerenommeerde, dynamische organisatie met een enthousiast, ambitieus team van jonge professionals.
Ad Hoc in cijfers

Over Ad Hoc

30

jaar ervaring

and counting!
100+

Trotse werknemers

1990

is ons geboortejaar

10

Regiokantoren

De leegstandbeheerder met landelijke dekking én expertise.
Ad Hoc beheert leegstaand vastgoed van o.a. vastgoedeigenaren en woningcorporaties om deze te beschermen tegen de risico’s van leegstand. Dit doen wij door het plaatsen van tijdelijke bewoners of ondernemers. De anders leegstaande panden worden op deze manier niet alleen beschermd tegen kraak en vandalisme, het biedt ook kansen voor woningzoekenden, startende ondernemers en kunstenaars. Kortom een win-win situatie!

Dit is wat we jou bieden

Salaris

passend bij jouw opleiding en werkervaring, 8% vakantiegeld & de mogelijkheid tot het verdienen van een bonus

Leuk voor later

Deelname aan het pensioen

Extra vakantiedagen

Bij een full-time dienstverband krijg je 25 vakantiedagen…dit kunnen er 33 worden

Fit & Fruitig

Korting op jouw fitnessabonnement en elke week vers fruit op kantoor.

Fun Stuff

Regelmatig een leuke borrel op kantoor, teamuitjes en 2x per jaar een feest met het hele bedrijf 🙂

Sfeer

Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving!

Ervaring op doen

Op zoek naar een stage?

Wij vinden het leuk om een bijdrage te leveren aan de opleiding van jonge professionals. Wij zoeken stagiaires met lef! Die creatief zijn en het vermogen hebben om snel in te spelen op de klantwens. Het werk is zeer veelzijdig en breed, saaie dagen kennen wij hier niet!

Gezellig team & afwisselende werkzaamheden!

Ik zit hier helemaal op mijn plek!

Ik heb altijd in de horeca gewerkt, maar was op zoek naar regelmatigere werktijden. Als Consulent Wonen & Werken heb ik net als in de horeca veel contact met mensen, maar werk ik nu lekker van 09:00 – 17:30 uur en ben ik in het weekend en met de feestdagen vrij. Het werk is afwisselend, je hebt veel contact met (potentiele) bewoners en ondernemers en als je van regelen houdt, is deze baan op je lijf geschreven. Bonus is dat het team heel gezellig is. Dat is ook wel zo fijn, want je doet het echt samen en we sluiten regelmatig de week af met een leuke borrel.

De perfecte vervolgstap in mijn carrière!

 

Priscilla, Consulent Wonen & Werken
Vakkundige medewerkers

En een goede bedrijfssfeer

Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen jaren niet alleen gebouwd door onze producten, maar ook door onze vakkundige medewerkers. Onze regioteams kenmerken zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid.

Heb je een vraag over een vacature? Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij
Renée Verhoef via 06 19 35 55 11
Contact
chevron-down