Wonen, werken & leegstandbeheer door heel Nederland
MIJN AD HOC
Inschrijven tijdelijke werkruimte

Hoe werkt het?

Wil jij je inschrijven voor tijdelijke werkruimte via Ad Hoc? Leuk, kijk eerst of jij jezelf herkent in het profiel van een Ad Hoc ondernemer en check alle stappen van de inschrijfprocedure.

Flexibele werkruimte?

Voorwaarden Antikraak werken

  • Je bent representatief, verantwoordelijk, flexibel en mobiel;
  • Geldige legitimatie;
  • Je bent tenminste 18 jaar oud;
  • Je hebt een geldige (bedrijfs)aansprakelijkheidsverzekering.

Om het inschrijfformulier volledig in te kunnen vullen dien je het volgende bij de hand te hebben:

  • (pas)foto
  • KvK nummer indien van toepassing
  • Omschrijving van jouw werkzaamheden

Uit welke stappen bestaat de inschrijfprocedure?

1. Check of je aan onze voorwaarden voldoet

  • Je bent representatief, verantwoordelijk, flexibel en mobiel;
  • Geldige legitimatie;
  • Je bent tenminste 18 jaar oud;
  • Je hebt een geldige (bedrijfs) aansprakelijkheidsverzekering.

2. Meld je aan

Herken jij je in het profiel van een Ad Hoc ondernemer? Vul dan eerst het formulier op de website in. Hierna ontvang je een e-mail met een verwijzing naar het inschrijfformulier. Om dit volledig in te vullen dien je het volgende bij de hand te hebben:

  • (pas)foto
  • KvK nummer indien van toepassing
  • Omschrijving van jouw werkzaamheden

3. Intakegesprek

Als het inschrijfformulier volledig is ingevuld, zal het betreffende regiokantoor jouw aanmelding in behandeling nemen. Mocht je aan de voorwaarden voldoen dan maken wij een afspraak met je voor een intakegesprek. Tijdens dit gesprek vertellen wij meer over wat werken via Ad Hoc inhoudt, onze regels en het verdere proces. Als deze kennismaking prettig verloopt, kun je jouw inschrijving definitief maken.

4. Wachtlijst

Vaak is de vraag naar werkruimte groter dan het aanbod, dus soms zal je even moeten wachten. Dit kan een dag zijn of soms een aantal maanden. Hoe flexibeler je bent, des te groter de kans dat we snel iets voor je hebben. Pas als je een werkruimte accepteert betaal je de eenmalige inschrijfkosten à €30,-.

5. Aan de slag!

Yes! Het is gelukt. Er is een ruimte voor jou beschikbaar. Je kunt de ruimte bezichtigen, als deze bevalt gaan we al het papierwerk (digitaal) in orde maken en krijg je de sleutels van jouw tijdelijke werkruimte. Houd er rekening mee dat je voor de eerste maand naast de eerste maandvergoeding extra kosten hebt zoals borg, inschrijfkosten en het verplichte brandpreventiepakket.
We wensen je veel werkplezier. Via de online portal ‘Mijn Ad Hoc’ kun je veel zaken regelen en handige documenten inzien.

6. Doorschuiven

Kennen we jou eenmaal als goede, verantwoordelijke ondernemer, dan heb je een streepje voor. Wij zetten ons graag voor je in, bijvoorbeeld wanneer het pand waar jij woont teruggeven moet worden aan de eigenaar. Dan doen wij ons best om je ergens anders te plaatsen. Garanties op een nieuwe werkruimte kunnen we niet geven, maar voor Ad Hoc’ers waar we goede ervaringen mee hebben doen we extra ons best!

infographic van het inschrijfproces voor werkruimte bij Ad Hoc

Aanmelden tijdelijke werkruimte

Let op! Na het invullen van je gegevens ontvang je een email met een link naar het inschrijfformulier. Pas wanneer je deze volledig hebt ingevuld zal het betreffende regiokantoor jouw aanmelding in behandeling nemen.

Je kunt je als bedrijf inschrijven (als je bent ingeschreven bij de KvK), of je kunt je als persoon inschrijven als je niet over een KvK nummer beschikt.

Mocht je aan de voorwaarden voldoen dan maken wij een afspraak met je voor een intakegesprek. Tijdens dit gesprek vertellen wij meer over antikraak werken, onze regels en het verdere proces. Als deze kennismaking prettig verloopt, wordt de inschrijving compleet gemaakt en kun je in aanmerking komen om via Ad Hoc te werken.

Het invullen van het formulier duurt ongeveer 15 minuten.

Ad Hoc is altijd dichtbij! Onze specialisten staan je graag te woord.
Contact
chevron-down